Sabtu, 30 Agustus 2014

που θα ανακουφίσει

Εδώ είναι 7 κοινά λάθη καλοπροαίρετες επαγγελματίες κάνουν όταν πρόκειται για την αντιμετώπιση με δυσαρεστημένοι πελάτες. Μάθετε ακριβώς τι δεν πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να είστε σε καλή θέση για να ανακτήσει πλήρως την υπεραξία της δυσαρεστημένοι πελάτες μετά από κάθε ατύχημα υπηρεσία.

<b> 1. Λέγοντας ο πελάτης αυτός ή αυτή είναι λάθος. </ b> Θα ήταν έξυπνο να πω ΠΟΤΕ έναν πελάτη που είναι λάθος ή λάθος. Λέγοντας ένα πρόσωπο που είναι λάθος προκαλεί αντιπολίτευση και θα κάνει τον πελάτη θέλουν να πολεμήσουν μαζί σου. (Πάντα πει ο σύζυγός σας είναι λάθος;) "Είναι δύσκολο, ακόμα και κάτω από τις πιο ευνοϊκές συνθήκες για να αλλάξουν τα μυαλά των ανθρώπων." Γιατί λοιπόν να είναι πιο δύσκολο από το να ξεκινάμε για το λάθος πόδι; Εάν γνωρίζετε τον πελάτη σας είναι λάθος, είναι καλύτερα να ξεκινήσετε λέγοντας κάτι σαν, "Νόμιζα ότι η σύμβαση διαβάσει διαφορετικά, αλλά ας ρίξουμε ματιά."

<β> 2. Υποστηρίζοντας με έναν πελάτη. </ b> Θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να κερδίσει ένα επιχείρημα με έναν πελάτη. Σίγουρα, μπορείτε να αποδείξει το σημείο σας και ακόμη και να έχουν την τελευταία λέξη. Μπορεί να έχετε δίκιο, αλλά όσο αλλάζει το μυαλό του πελάτη σας ανησυχεί, μάλλον θα είναι εξίσου μάταια, σαν να ήταν λάθος. Ο στόχος σας σε περιπτώσεις καταγγελίας είναι να διατηρήσει τον πελάτη, δεν είναι σωστό. Αν κερδίσει το επιχείρημα, θα μπορούσε πολύ εύκολα να χάσει τον πελάτη. Σκεφτείτε προσεκτικά για την απάντηση που θέλετε να δώσετε και να αναρωτηθείτε, "Είναι μια αντίδραση μου που θα ανακουφίσει το πρόβλημα, ή θα είναι μόνο ανακούφιση απογοήτευση; Θα οδηγηθεί η αντίδραση μου πελάτη μου πιο μακριά; Τι τιμή θα πληρώσω αν "I" να κερδίσει το επιχείρημα; " pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah Ο μόνος τρόπος για να πάρει το καλύτερο από ένα επιχείρημα είναι να το αποφύγετε.

<b> 3. Λέγοντας σε έναν πελάτη για να ηρεμήσω. </ b> Σίγουρα, υπάρχουν φορές όταν μια ήρεμη διάθεση θα κάνουν τη ζωή κάθε ατόμου ευκολότερη, αλλά λέει ο πελάτης σας να ηρεμήσει είναι σπάνια αποτελεσματική. Όπως και εσείς, οι πελάτες σας δεν μου αρέσει να μου λένε τι να κάνω. Δοκιμάστε αυτή την προσέγγιση, αντί: "Σαφώς είσαι αναστατωμένος και θέλω να ξέρετε ότι για να φτάσουν στο κάτω μέρος του αυτό είναι εξίσου σημαντικό για μένα, όπως είναι για εσάς."

<b> 4. Η αποτυχία να ζητήσω συγγνώμη από τους πελάτες στον απόηχο των προβλημάτων. </ b> Ένας από τους ευκολότερους και γρηγορότερους τρόπους για να διαδώσει το θυμό, τη δημιουργία rapport, και να ανακτήσει την καλή θέληση με δυσαρεστημένοι πελάτες είναι να ζητήσω συγγνώμη. Προσφέροντας μια συγγνώμη σε έναν πελάτη που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα θα πρέπει να είναι μια φυσική αντίδραση από τους φορείς παροχής υπηρεσιών πελάτη. Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει το εκπληκτικό γεγονός ότι το 50% των πελατών που εκφράζουν μια καταγγελία λένε ότι δεν έλαβε ποτέ συγγνώμη.

Δεν είναι μόνο μια συγγνώμη να δώσει «μαλακά οφέλη", όπως η δημιουργία ηρεμία, ξύρισμα λ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar