Sabtu, 30 Agustus 2014

ποιήστε το ό

Δύο σημαντικές σημειώσεις προ-ανάγνωση: Πριν επέλεξε να διαβάσει ή όχι να διαβάσετε αυτό το άρθρο, ας κάνει σαφή δύο πράγματα. Ο καθένας έχει πελάτες. Ακόμα κι αν εργάζεστε σε ένα εσωτερικό τμήμα του προσωπικού σε μια μεγάλη επιχείρηση, έχετε πελάτες. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που παρέχουν εργασία σε. Και το δεύτερο, δεν μπορεί να αναβληθεί από τον όρο Πελατών. Ίσως να καλέσετε τους πελάτες, μαθητές, ασθενείς, ή (Θεός φυλάξοι!) Χρήστες. Αν μία από αυτές τις λέξεις λειτουργεί καλύτερα για σας, διαβάστε αυτή τη λέξη κάθε φορά που θα διαβάσετε πελατών. Τώρα που έχω εξαλειφθεί οι λόγοι σας για να μην την ανάγνωση, μπορείτε να συνεχίσετε. . .

Μπορούμε να διαβάσει πολλά βιβλία και άρθρα σχετικά με τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών και πώς να οικοδομήσουμε τις διαδικασίες που θα εξυπηρετούν πελάτες με μεγαλύτερη επιτυχία. Όλα αυτά τα πράγματα είναι πολύτιμα, αλλά αν βάλουμε όλοι το ενδιαφέρον μας στις διαδικασίες, τα συστήματα, τις στρατηγικές και τις διαδικασίες που μπορούν να χαθούν τα ίχνη του κάτι πολύ σημαντικό.

Οι πελάτες είναι πρώτα άνθρωποι.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε ένα από τους πελάτες σας, όπως όλοι οι άλλοι, θέλει να αισθάνεται σημαντικό. Είναι μια καθολική αλήθεια - όλοι θέλουμε αυτό το συναίσθημα, και θα κλίνουν προς αυτούς που μας κάνουν να νιώθουμε έτσι.

Συμβουλή: Έχοντας πελάτες κλίνουν προς το μέρος σας είναι ένα πολύ καλό πράγμα.

Εδώ είναι επτά τρόπους που εσείς, ως ένα άτομο, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε εταιρικές πολιτικές ή συστήματα, μπορούν να κάνουν πελάτες αισθάνονται πιο σημαντικό, γραμμένο από τη σκοπιά του Πελάτη:

<b> Παρακαλώ χρησιμοποιήστε το όνομά μου. </ b> Ξέρω ότι μπορώ να έχω ένα πελάτη ή αριθμό καταχώρισης και ότι μπορεί να χρειαστεί να δώσουν ότι σε σας. Αλλά γνωρίζω επίσης ότι μόλις βάλετε τον αριθμό του συστήματος, ξέρεις το όνομά μου. Χρησιμοποιήστε το. Αν το χέρι σας την πιστωτική μου κάρτα, τώρα ξέρεις το όνομά μου πάρα πολύ. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το.

<b> Θέλω να είναι ένα μέρος του "σε" πλήθος. </ b> Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μου αρέσει να προσκληθεί σε Frequent Flyer συλλόγους, λέσχες συχνές αγοραστή ή κάτι που μου παρέχει εκπτώσεις, ειδικές υπηρεσίες, την εκπαίδευση ή εκπλήξεις. Εάν έχετε αυτό το είδος του συλλόγου, με προσκαλέσει να συμμετάσχουν. Εάν δεν έχετε έναν ακόμα, παρακαλούμε να σκεφτείτε για την έναρξη ενός.


<β> Ρωτήστε με για τις συμβουλές μου. </ b> Έχω τη γνώμη, και αν ζητηθεί με το σωστό τρόπο, στο σωστό χρόνο, όταν ξέρω ότι πραγματικά ενδιαφέρονται για την απάντηση, θα σας δώσω αυτή τη συμβουλή. Γνώμη κάρτες μπορεί να είναι εντάξει, αλλά θα ήθελα πολύ να ζητηθεί προσωπικά. Δώσε μου την ευκαιρία να σας πω τι πιστεύω, και θα σας ανταμείψει με π

Tidak ada komentar:

Posting Komentar